گرماتاب

Wiki Article

گرمایش مورد نیاز: یکی از مزیت‌های این محصول، ایجاد گرمایش با توجه به نیاز کاربر است.

این سیستم‌های گرم کننده قابلیت گرم کردن محیط‌های مختلف با ابعاد و موقعیت‌های متفاوت را دارند. بنابراین دارای مصارف خانگی و صنعتی و حتی مکان‌های روباز هستند.

همچنین از این دستگاه در گلخانه، دامپروری و مرغداری استفاده می‌شود و برای سالن‌هایی که پرورش محصول میوه‌ای و یا گیاهی دارند بسیار مفید است و در سرمای سال، از یخ‌زدگی نایلون‌ها جلوگیری می‌کند و گرمایش را به صورت کامل و حتی از کف نیز تامین می‌نماید.

بیشتر بخاری‌های مادون قرمز نیز ضد آب هستند، بنابراین در فضای باز می‌توان از آن‌ها در روزهای بارانی استفاده کرد.

از این رو سیستم گرماتاب با عملکرد متفاوت برای گرم کردن این محیط‌ها معرفی شدند.

این خدمات از قابل توجه‌ترین خدمات پس از فوش برای یک محصول صنعتی است.

استفاده از هیترها‌ی تابشی لوله‌ای، فضای مناسبی را گرم می‌کند و تا حد قابل توجهی از اتلاف انرژی و مخصوصا در فضاهای باز، نیمه باز، رستوران‌ها، سالن‌ها، کارگاه‌ها و غیره که نیازمند گرما در یک بخش متمرکزی از فضا یا سالن هستیم ایجاد می‌کند.

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات گرماتاب بیشتر نمایش سریع

هیتر تابشی لوله‌ای فضاهایی که از هیترهای تابشی استفاده می‌کنند، به دلیل کاهش گرمای هدر رفته، اغلب از قبض سوخت کمتری بهره‌مند می‌شوند.

اين دستگاه‌ها با استفاده از بست‌هاي ويژه سيستم گرمايش تابشي، از زير سقف سالن نصب مي‌گردند.

همچنین عملکرد هیترها در تولید گرمایش، به‌گونه‌ای است که باعث آسیب دیدن محصولات نمی‌شود و در فضاهایی نظیر گلخانه و یا مرغداری، باعث از بین رفتن محصول و یا سوخته شدن پوسته جوجه‌ها نخواهد شد.

توضیحات فنی در مورد گرماتاب بر اساس چندین پارامتر مانند ظرفیت حرارتی، توان حرارتی، فضای گرمایشی، مصرف سوخت و ابعاد و وزن دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی به افراد این امکان را می‌دهد که بر اساس نیازها و محیط کاربری خود، گزینه مناسب را انتخاب کنند.

بهترین گزینه برای گرمایش فضاهای باز در طول هوای خنک و سرد فصل پاییز و زمستان هیتر برقی است. این دستگاه یکی از لوازم­‌های جانبی ضروری است که استفاده از آنها در فضای باز و مشاغل گوناگون از جمله رستورا­ن­‌ها به دلیل مزایای فوق‌العاده خود رو به افزایش است.

Report this wiki page