نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

Wiki Article

آیا شرکت ایران رادیاتور در شهرکرد نمایندگی تعمیرات دارد؟

در آخر نیز توسط دودکش، دود را به خارج از پکیج انتقال می‎دهد.

الف) گیر کردن شناور در حالت قطع مدار (پایین فلوسوئیچ) در این حالت دستگاه روشن نمی شود.

از این پکیج‌ها برای سیستم‌های گرمایشی مانند رادیاتورها و شوفاژها که توسط آب گرم، دمای محیط را بالا می‌برند استفاده می‌شود.

سوراخ شدن داخلی مبدل (فقط مبدل های اصلی دو منظوره) دچار این اتفاق می شوند. درصورت سوراخ بودن مبدل اصلی دومنظوره اگر فشار آب شبکه بیشتر از فشار داخل مدار بسته باشد مانومتر افزایش فشار را نشان می دهد تا زمانی که شیراطمینان عمل نماید و در صورتیکه فشار آب شبکه کمتر از فشار مدار بسته باشد مانومتر کاهش فشار را نشان می دهد تا زمانی که پرشر آب عمل نماید.

انواع پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور در نمایندگی شهرکرد

با توجه به اینکه در دستگاه های با مبدل ثانویه دو مدار داریم :

اگر دستگاه پکیج دیواری به گاز شهری متصل باشد و همچنین برق دستگاه وصل باشد و دستگاه راه اندازی شده باشد دو سیستم محافظتی داریم.

در اینصورت با تماس با نمایندگی، به حل مشکل پکیج دیواری خواهید رسید.اگر درباره دلایل روشن ماندن فن پکیج به دنبال اطلاعات بیشتری هستید مطالعه مقاله علت روشن ماندن فن پکیج میتواند به شما کمک کند.

به همین دلیل منبع در بین سایر برند‌ها خصوصا در میان دستگاهی که اکثرا واردات از کشور چین هستند، همواره سرآمد و محبوب‌تر هستند.

 گرمای خروجی از مبدل دارای بیشترین انرژی می باشد و این انرژی به راحتی می تواند در لحظات اولیه با ورود به پمپ به شدت کاهش یابد.

این قطعه کاملاً مشابه فلوسوئیچ عمل می کند و وظیفه ی گزارش قطع و وصل شدن آب را به برد برعهده دارد.

خدماتی که توسط نمایندگی فروش در حوزه خرید پکیج و رادیاتور ارائه می‌شود عبارتند از:

مدل های پکیج دیگری نیز در همین سال ها وارد ایران شدند که نیازی به معرفی تک تک آنها نمی باشد.

Report this wiki page